Wednesday, July 6, 2011

CLASH

aku post entri nie jam kat meja stdy aku nie tepat la pkol 3.45am..wow sok ade claz tapi bole lak kan update blog bagai..ok la..kalo bace entri aku b4 this aku ade ctew pasal seorg lelaki yg baru dtg dlm idop aku tu kan..ok entri nie nak ctew bkan psal aku da clash dgn dye..tp sbb aku frust glew dgn dye..syes xpnah wsew frust dgn dye b4 this..hmm..td aku bru jew di approve oleh seorg gadis yg sweet..knon bagi laki tu mkew this girl 80% sme dgn ex dye tu..bila aku smbng2 dgn girl nie baru aku taw ape dye wat blakang aku..wei aku taw la ktew baru tapi xperlu la wat aku cmni kan..ko mset girl nie ckp ade aty la ape la..wei dye ade bf n dye dah bahgie so xyah la kcow idop dye..giler!mkew dye xsme dgn ex ko la..aku da lme sabar dgn ko tau x..aku nk bg ko peluang tu mulakn idop baru that wai aku trime ko..aku nk tlong ko..sbb tu aku xnk tglkan ko..tapi ape ko wat kat aku hah??!!syes ak sdey dgn sikap ko nie..ex ko da bahgie..so sedar la..aku buat semua nie sbb aku syg kat ko..ko pham x!!tapi now aku wsew sia-sia usaha aku..ko nak sangat idop cmnie kan..tgu la ex ko..kcow la smua girl yg mkew skit2 cm dye..kapel la dye girl yg mkew cm dye..pergilah..aku da give up nk truskan idop aku ni dgn ko..and mulai aryni baru aku tol2 sedar yang ktew mmg xley bersame..so pergilah..aku lepaskan ko..

No comments:

Post a Comment