Thursday, June 23, 2011

walau sekejap pun xpe..

aku buat title nie sebab kisah cintan cintun aku yg x hbes2 lg tu kan..boringnye..ok la nie last..aku nak citer psal seorg lelaki ni yg dtg dlm idop aku..aku pnggl dye abg F..aku knl dye melalui blog dye..mse tu aku windu sngat kat arwah abg syafiq so membe aku bg la blog abg F nie kat aku..aku pun comment la kt blog dye..x sngke lak dye crik aku kat fb..ak pun app n kitaorg pun berkenalan..nk dicepatkan story 6 jun kitaorg kapel..giler kentang..padahal 11 may bru clash dgn SS..haha..tp aku xtaw nape aku syg dye..
sepnjng kapel aku wsew ok2 jew..cume dye nie ske tdo so xslalu tman aku..aku nk sngt jmpe dye..so aku wt paln nk jmpe msew dye nk twon rawang..sekali aku bole jmpe wanny..miss her la tyme tu..tp ade gak incident yg berlaku..19 jun ary ahad aku da siap2 nk alek segamat twos aku cancel and pjuk echa join aku twon rawang semata-mata nk jmpe si F nie..haha..smp mmg ar smp tp bole lak dye ckp segan nk jmpe and dye swoh aku alek..melampau!so aku dgn mke yg tebal serang jew knduri kazen dye tu..haha..so kami pun berjmpe..aku sngt terpikat dengan gigi taring dye..hehe<3
23 jun dye ckp dye mmg xley lg nk idop dgn aku..alasan dye lbey ske idop single..and dye ckp dye bkn lelaki yg baek tok jdkan bf..hmm..berat mmg la berat nk putus dgn dye..tp aku terpaksa la trime kan..hmmm..now aku mmg sdey tp aku arap nie xlme coz aku pun baru sngt dgn dye..btw thiz story last for u abg F..eyda syg abg! selamat tinggal(go into my collection) hehe

No comments:

Post a Comment