Friday, July 8, 2011

mereka yang aku paling sayang..

diz tyme aku nk stowie bout org2 yg aku sayang dlm idop nie..hmm..27 jun yg lpas aku kehilangan org yang paling aku sayang dalam dunia ni..mama aku..mama menghidap penyakit breast cancer..and almost 6 years dye mendrita sbb pnyakit tu..n akhirnye mama pergi jugak meninggalkn kami..aku terasa sangat ketiadaan mama..Al-Fatihah untuk arwah mamaku..WAKINGAH bt Mustafa..

1962-2011
next aku nk ckp sngt2 yang aku mmg syg sangat dgn sibling aku..terutamanye kakak aku yg kedua..NUR ASHIKIN..dye la kakak n dye la mama n papa aku skunk nie..dye mmg da bnyak berkorbn tok aku..tengz kak..lebiu...

 insyaallah akn bernikah pada 11/11/11

next kwn2 yg selalu ade bersama aku dikala susah n senang..dye la NORISAH KARIM or echa..dye nie aku da kwn selama 7 twon da..mmg sporting hbes..dye nie kcik jew tp da mcm kakak aku..sbb dye lg mtang dr aku..haha..aku syg sngt kat dye nie sbb dye syg aku..hehe..lebiu dear<3



i love u allz<3





No comments:

Post a Comment