Monday, June 6, 2011

setelah sekian lama..

yez..setelah sekian lama aku x update blog aku ni kan..hurmm..bnyak sangat perkara yang berlaku dlm idop aku..yang paling menyakitkan adalah aku baru jew lpas clash=(
aku pun x sedar n smp sekarang masih x dpt trime knyataan yang aku da berpisah dengan lelaki yang da bersama aku selama 5 twon..
alasan yg di berikan dye da x bole syg aku n dye da ade other gurl...
aku da xnk pk n sdey2 psal dye lg..so...SEMOGA BERBAHGIA..
AL KISAH yang kedua lak..ada seorg lelaki nk kapel dgn aku...hmmm..aku suka laki ni tp dpt kew ak syg dye..kisah nye cuma berlaku sehari jew..baru mset x smp sehari dye mntk kapel..dye nie kwn arwah abg syafiq..hmm..for now xnk bg ape2 comment ar bout thiz guy..tp mmg wndu kat dye..=(
ok ar..aku akn try slalu update my blog from rite now..chaow..

No comments:

Post a Comment