Sunday, April 24, 2011

nak jadi pengarang???

agak2 nape la kan kali ni tjuk entri aku cmni..sebenarnya aku mmg mnat sangat mengarang..tp tiba2 minat ni panas alek bila aku baca ada seorng gadiz manis ni pnyew note td..dye sangat berbakat..even ada ar error2 tu base ar kan..kami budak baru belajar..so skrng nie aku nak mulakan penulisan novel aku yang ketiga..aik mana pertama dan kedua kan..hehe..semua tu ada cuma aku x publish je..ok ar..aku perlu bnyak membaca if aku nak wat cerpen atau novel yg bermutu..and aku kne ar adapt dari kehidupan realiti ni..bukan senang kan..tapi aku betul2 rasa nak keluarkan satu nukilan aku sendiri..hah lagu ciptaan aku khas untk arwah sahabat2 ku yang da x de pon akan aku keluarkan sekali..lagu tu da siap cme x wat ag record tok lagu tu..so tunggu~~~

No comments:

Post a Comment