Tuesday, March 22, 2011

macam2 hal ar

kelakar lak bile pk cmne ak nk update blog ak jew..
smp kne g clas is bru bole update..
nk arapkan wifi kat blik ak tu..HARAMMM..
ok now nk story mory pasal apew yg da berlaku baru2 nie..
1.almost 2 month ak x dtg pyed so ats nsiaht dr kwn2 ak beranikan dri g klinik..
credit tok wanny,fiqa and tina yg sanggup tman aku..hahaha..nk cepatkan ctew ak dpt ubt ar tok kua kan darah..nk kua kan ape ag kan..tp ak jd tkot lak bila bce plastik ubt "awas ubt akan merbahayakan kandungan"
perrrghhh tkot ak..
p/s:msew ak tlis blog nie ak da dtg pyed da..

2.kne kcow dgn momok..
msew ak nk stat dtg pyed tu aku digangu olah momok..wahdoi..
kne kcow nk dasyat jew..bilik ak tngkt3 and of course ar ats tu tngki coz tngkt ak pling last kot..
bole lak mlm2 tu ak dgr adew 'bende' berlari2 kat ats tu..huuu..and berlarutan ar smua tu smp kol 4 pg..
tanz to muhammad sa'aid shuqran yg meneman ak sepnjng msew tu..

3.skunk nk ctew pasal cintan2 lak..aku skarng mkin terasa2 dgn bf aku skrang..and bkan niat di hati tok mainkan perasaan dye mahupun aku atau si dia..tp skrang aku da stat rapat denagn seorang lelaki..aku rase bahgia dgn dye..dye manjakan aku and laen dgn lyanan bf aku..hurmm..ntah ar..aku nk jauhkan dri dr dia seblom  aku mula sukakan dia..hurmm..tepuk dada tnye selera..

No comments:

Post a Comment