Monday, March 7, 2011

KONFLIK!

so now aku nak cter someting yg aty aku cm resah gak ar..ctew nyew cmnie..aku ade satu laki yg bakal jadi tunang aku..insyaallah..hee..so smbung ctew..hurm..tp cmne aku nk bertunag if aku ader konflik dgn family dye??aku xnk jmpe adek dye coz adek dye pernah menimbulkan kontroversi pasal aku..and senang ctew aku benci glew ar kat dye..baru2 nie aku jmpe dye..and dye wat cm xdew mende jew..aku langsung x lyan dye even dye salam and pluk2 aku bgai..aku jd bnci lak tgok mkew dye..dye ar sebab aku merane..tp aku rase kesian lak kat dye coz aku taw dye mmg sayang kat aku..so skrng aku xtaw nk wat aper..hurmm..perlukah aku lyan amarah aku atau lupakan jer semua tuw???bantu aku..


aku sayang kat family bakal tunang aku nie..sumpah tp...aku juge ader perasaan..bila aku da berjaya memegang segulung diploma x lame ag..aku akan berdepan dengan mereka kerna tyme tu ar aku bakal membina mahligai kebahagiaanku..

amboi sedey tol baby nie..kalah sdey aku..hahaha=)peace no war!

No comments:

Post a Comment