Saturday, January 22, 2011

khurafat & melatah

apa ctew nak share arini..mestilah pasal filem terbaru yg aku tgok kan..and of coz ar yg pling hangat skarang is KHURAFAT..apa nak share..hurm..ctew not bad ar kan. nak tabik gak la coz nie filem seram pertama yg wat aku melatah dlm panggung tu..hahaha..klaka gila..da ar time tu smua tgah diam n tbe ak pnyew ar terkejut twos said: "WOW!"..mak ai..smua gelakakan aku..sabar je la..tau la sore aku ni kuat kan..hah yg jadi mangse aku saed la..hbis tngan dia aku gengam kuat2..dulu masa tgok citer paranormal2 tu wanny yg jd mangse kan..haha..dulu masa ngok ctew tu puas aku gelakkan ada brader nie ckp allahakhbar..takut sangat ar tu kan..now aku lark..aku da faham perasaan brader tu..hahaha..hurm tok citer nir aku ag ar 4 bintang..sape lg nk sokong filem local kalo bkn kita kan..hopely ade lg ctew yg bole wat aku MELATAH...hahahaha

No comments:

Post a Comment